Hoe zorg je ervoor dat iedereen begrijpt wie je bent én wat je doet? Het creëren van een logo of het bedenken van een naam kan pas als jouw merk helder is. Via een gratis intakegesprek willen we jou en je aanbod zo goed mogelijk leren kennen. Lees hieronder hoe we te werk gaan.

Stappen in de merkstrategie

Wat zeggen onze klanten?

Isabel Bulcke
Het eerste ontwerp zat er meteen boenk op
"
Tijdens het ontwerpen leven ze zich helemaal in, ik had hen vertelt hoe ik het zag wat ik deed en waar m'n concept voor staat. Bij de eerste samenkomst van het eerste ontwerp zat het er boenk op.
Isabel Bulcke
Eigenaar De Parel
Veerle Schelstraete
Bedankt voor het geduld, de inzet en de mega-creativiteit!
"
Ik beveel dit bedrijf van harte aan: iedereen ging er even bevlogen tegenaan voor ons. Zeker geen evidentie, gezien wij een a-typisch afnemende sector zijn.
Veerle Schelstraete
Directeur Altus
Ann Van Roosebeke
Creatief team met een sterk inlevingsvermogen
"
Heel goeie service en kwalitatief hoogstaand niveau. Levert producten op maat van je onderneming.
Een dikke merci!
Ann Van Roosebeke
Eigenaar Verveinus

Ook nood aan een merkstrategie ...

  • waarmee je sterk in de markt komt te staan? 
  • die inzicht biedt in hoe jouw merk bijdraagt aan de behoeften en wensen van je doelgroep?
  • richting en houvast geeft aan alle visuele en tekstuele uitingen?
piet gespiegeld