Naamontwikkeling
Heb je een sterke naam nodig voor je aanbod? Eentje die opvalt, blijft hangen én perfect bij je bedrijf of product past? Onze creatieve koppen staan te popelen om een straffe naam voor je product of bedrijf te bedenken! Zin om kennis te maken?
Wat zijn de merkwaarden van jouw merk? Het ontwikkelen van een merknaam is een traject waarbij jouw input cruciaal is. Zo vinden we een naam die perfect bij je aanbod past.
Zo ontwikkelen wij een goede merknaam
2
Naam ontwikkeling
Hier laten we onze creativiteit botvieren en verzamelen we verschillende naamideeën. We gebruiken een raamwerk van zes B's om tot een goede herkenbare naam te komen. We controleren op beschikbaarheid en concurrentie en maken een selectie van de beste namen.
3
Naam voorstellen
Als blijkt dat de naam beschikbaar is op alle kanalen en geen moeilijkheden geeft met concurrenten presenteren we jou onze naamvoorstellen. Op basis van jouw feedback gaan we over tot het vastleggen van de naam die het best bij jouw aanbod past. Of we brainstormen verder als er geen match is.
4
Naam vastleggen
Onze technische mensen leggen de URL vast. Er is ook een mogelijkheid om jouw merk te registreren.
Wat zeggen onze klanten?
Het eerste ontwerp zat er meteen boenk op
"
Tijdens het ontwerpen leven ze zich helemaal in, ik had hen vertelt hoe ik het zag wat ik deed en waar m'n concept voor staat. Bij de eerste samenkomst van het eerste ontwerp zat het er boenk op.
Isabel Bulcke
Eigenaar De Parel
Bedankt voor het geduld, de inzet en de mega-creativiteit!
"
Ik beveel dit bedrijf van harte aan: iedereen ging er even bevlogen tegenaan voor ons. Zeker geen evidentie, gezien wij een a-typisch afnemende sector zijn.
Veerle Schelstraete
Directeur Altus
Creatief team met een sterk inlevingsvermogen
"
Heel goeie service en kwalitatief hoogstaand niveau. Levert producten op maat van je onderneming.
Een dikke merci!
Een dikke merci!
Ann Van Roosebeke
Eigenaar Verveinus
Wil jij ook een naam ...
- met betekenis, zodat die met één woord veel zegt over jouw aanbod en persoonlijkheid?
- die blijft hangen bij je doelpubliek? Met een naam die gemakkelijk te onthouden is bouw je sneller herkenbaarheid op!
- die nog niet bestaat? Voorkom problemen met houders van registreerde merknamen.